GERB

                     

                                           ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА     РАДА

ТАЛЬНІВСЬКОГО    РАЙОНУ   ЧЕРКАСЬКОЇ   ОБЛАСТІ                             

                                                     Р І Ш Е Н Н Я

 

27.01.2015                                                                                № 39-1/ VІ

 

Про   виконання сільського бюджету

за  2014 рік

 

        Заслухавши  інформацію  бухгалтера  сільської  ради  Панчук О.М. про  виконання сільського бюджету за 2014 рік , сільська  рада  відмічає , що  дохідна  частина  бюджету  виконана  на 101,2 відсотка,  видаткова  на 87,0  відсотки .  .

        Не  допущено  заборгованості  по  заробітній  платі  працівникам будинку  культури , бібліотеки , дитячого садка , апарату сільської  ради , проведено  розрахунки  за  енергоносії.

          Керуючись  пунктом 23  частини 1  статті 26  Закону  України  « Про  місцеве  самоврядування  в  Україні « , врахувавши  пропозиції  депутатів  сільської  ради , сільська  рада   ВИРІШИЛА   : 

 

1.  Затвердити  звіт  про  виконання  сільського бюджету  за  2014 рік  згідно   з  додатками  1 , 2 .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сільський   голова                                                                             В.Деркач

 

 

 

 

                                                                        

 

 

 

Герб України

 

                                      ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

                      ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ                                                                                                                                

                                                            Р І Ш Е Н Н Я

 27.01.2015                                                                                  №  39-5 /VІ

 

Про  преміювання та  надання допомог

сільському голові  Деркач В.Є.

 

         Відповідно достатті 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»,   Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні»,«Про оплату праці», постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 №268  «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів»,із змінами та доповненнями, врахувавши пропозиції депутатів сільської ради, сільська рада   В И Р І Ш И Л А  :

1. Здійснювати з  01.01.2015  преміювання  сільського голови  Деркач Валентини Євгеніївни, або особи,  яка  виконує  повноваження  сільського  голови у випадках, передбачених  ч.2 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ( відпустка, хвороба, дострокове звільнення,  тощо), відповідно до її особистого вкладу  в загальні результати роботи щомісячно  в межах фонду преміювання   в розмірі  75  відсотків від посадового окладу та економії фонду оплати праці,  в межах затверджених видатків на оплату праці.

 

2.Встановити, що розмір щомісячної премії сільському голові Деркач В.Є. або особі, яка виконує її повноваження,  на підставі цього рішення визначається розпорядженням сільського голови або особи, яка виконує її повноваження, з врахуванням вимог Положення про преміювання та  надання  матеріальної  допомоги працівникам , що фінансуються з сільського бюджету.

 

3. З нагоди  свята Великодня, державних свят – Дня Конституції, Дня  Незалежності України , на підставі клопотання профспілкового комітету, з урахуванням особистого вкладу в загальні результати роботи  сільському голові Деркач В.Є. або особі, яка виконує повноваження сільського голови, виплачувати у 2015 році одноразову премію в розмірі  середньомісячної  заробітної плати  в  межах затверджених видатків на оплату праці.

 

4. Надавати у 2015  році сільському голові Деркач В.Є. або особі, яка виконує його повноваження, допомогу на оздоровлення в розмірі середньомісячної заробітної плати один раз на рік при наданні щорічної відпустки.

 

5. Визнати  таким, що  втратило чинність , рішення  сільської  ради 

від  03.02.2014 № 30-4/ VІ  “ Про преміювання  та надання  допомог  сільському                голові  Деркач В.Є.“

Сільський голова                                                                           В.Деркач  

 

 

Герб України

 

                                                   ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

                              ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ                                                                                                                                

                                                                      Р І Ш Е Н Н Я

 

27.01. 2015                                                                           №  39-6/VІ

   

Про  батьківську плату за харчування

дітей у дошкільному навчальному

закладі   " Веселка "

 

          Керуючись  пунктом 29 Закону України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» № 76-У111 від 28.12.2014, врахувавши , що з 01.01.2015 набрали чинності внесені зміни до частини  5 статті 35  Закону України "Про дошкільну освіту" щодо розміру батьківської плати за харчування  дітей у комунальних  дошкільних навчальних закладах, відповідно до підпункту 2 пункту а   статті  32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" , сільська рада   ВИРІШИЛА:

 

1.Встановити, що батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у  комунальному дошкільному навчальному закладі  «Веселка » у розмірі, що становить  40 відсотків від вартості харчування на день.

 

2.Взяти до відома, що:

2.1.  від плати за харчування дитини звільняються батьки або особи, які їх замінюють, у сім’ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах;

2.2. батьки вносять плату за харчування  лише за дні відвідування дитиною дошкільного навчального закладу « Веселка» , а  за дні, у які  дитина не відвідувала заклад, плата з батьків не справляється.

 

3. Попередити батьків та осіб, які їх замінюють, що з 01.01.2015

пільги за  харчування дітей в  дошкільному навчальному закладі  « Веселка» будуть надаватись тільки за їх зверненнями  з   документами, що підтверд-жують  відповідний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал.

 

4. Рішення сільської ради  від  03.02.2014  №30- 11 /VІ«  Про встановлення батьківської плати за харчування дітей у дитсадку  « Веселка» на 2014 рік»

визнати  таким, що втратило чинність.

 

5.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування бюджету та фінансів, завідуючу дошкільним навчальним закладом  Чуб Н.І.

 

 

Сільський голова                                                                               В.Деркач

 

 

 

 
  GERB

                          ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ                                       

                                                          Р І Ш Е Н Н Я

27.01.2015                                                                                      № 39-7/ VІ  

 

Про  виконання  програми соціально - економічного

та культурного  розвитку села  у 2014 році

 

          Заслухавши та обговоривши  інформацію сільського голови

Деркач В.Є.  про виконання програми соціально – економічного  та  культурного  розвитку  с.Зеленьків  у  2014  році ,  сільська  рада  відмічає , що у  минулому році 

натериторії  Зеленьківської  сільської  ради  працювали  об”єкти  соціальної сфери : будинок культури , сільська  бібліотека , дитячий садок « Веселка « , ,сільська  рада.  Медичну допомогу  населенню  надавала  Зеленьківська  амбулаторія  загальної практики-сімейної  медицини. Працював освітній заклад - Зеленьківська загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів.

         У 2014 році  територія сільської ради перебувала  у задовільному  санітарному  стані. Протягом року  на  діючому кладовищі працював упорядник,  одна особа працювала підсобним робітником по прибиранню  території населеного пункту. Залучалися  до наведення санітарного  стану особи  з  числа  безробітних.

        За  кошти  спонсорів  проведено  поточний  ремонт  приміщення дитсадка.

        Розпочато  роботи по  введенню  трьох  земельних ділянок  у  межі  населеного  пункту.

        Виконавчий  комітет  брав  активну  участь  в  організації  та  проведенні  протягом  року  організаційно-масових  заходів : проведено  святкування  Міжнародного жіночого дня ,  Дня Перемоги , свята  Івана  Купала , Дня

Незалежності України, Дня  працівника  сільського господарства ,Нового  року.

        Не  всі  заплановані програмою соціально – економічного та культурного розвитку села заходи   вдалося виконати ,так  як  у  державі  запроваджено  заходи  щодо  жорсткої  економії  бюджетних  коштів. У 2014 році  з  сільського  бюджету  у першу  чергу проводилися  виплати  по  захищених  статтях:  заробітна плата, нарахування  на  неї, енергоносії.

          У 2015 році  сільська  рада  планує  провести  поточний  ремонт  сільських        доріг з  ґрунтовим  покриттям, ремонт  зупинки при  в»їзді  в  село, поточний  ремонт  приміщень  сільської  бібліотеки, дитячого  садка, пофарбувати металеву

огорожу на  діючому  кладовищі ,виготовити  документацію  по  введенню  трьох  земельних  ділянок ( вул.Київська, вул.Радянська, вул.Будьонного )  у  межі  населеного  пункту.

       Керуючись  пунктом 22  частини 1  статті 26 Закону України   “Про місцеве самоврядування в  Україні” , врахувавши  пропозиції  депутатів  сільської  ради, сільська  рада  ВИРІШИЛА :

 

1.Взяти  до  відома, що  рішенням  сільської  ради  від  03.02.2015  № 30-5/VІзатверджено програму соціально - економічного та культурного  розвитку села  Зеленькова  на 2014-2015 роки.

 

2. Інформацію  сільського голови  Деркач В.Є.  про виконання програми  соціально – економічного та  культурного розвитку у  2014 році   взяти  до відома.

  

3. Контроль за  виконанням даного рішення покласти на постійну  комісію сільської ради з питань агропромислового комплексу , земельних ресурсів , екології , комунального  майна , соціального розвитку  села.

 

    

 

 

Сільський голова                                                                                   В.Деркач

 

 

 

Герб України

 

                                                ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА  

                                     ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ                                

                                                                          Р І Ш Е Н Н Я

 

27.01.2015                                                                                 №39-9 /VІ

 

Про  заходи  щодо виконання  Програми 

підтримки  та  розвитку культури   села

Зеленьків  на період  до 2015 року ,

кошторис  витрат на 2015 рік

 

           Керуючись   пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Основами законодавства про культуру, Державною цільовою  програмою розвитку українського села на період до 2015 року, затвердженою постановою  Кабінету Міністрів  України від          19 вересня 2007 року № 1158,  з метою  створення належних умов для розвитку культури села і організації проведення культурного обслуговування  сільського  населення , врахувавши пропозиції депутатів, сільська рада ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити заходи з виконання у 2015 році Програми  підтримки та розвитку культури села Зеленьків  на  період  до 2015 року  (додаток 1), кошторис витрат  на 2015 рік  (додаток 2 ).

 

2. Передбачити в сільському  бюджеті  на 2015 рік  видатки на фінансування  Програми  згідно з  затвердженими заходами  щодо її виконання  та  кошторисом.

 

3. Контроль  за виконанням рішення  покласти на постійну комісію з питань  охорони здоров’я, освіти, культури, виховання, соціального захисту населення, законності  і  правопорядку.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                                              В.Деркач

 

                                                                                                                                                                                                        

                                                                                             Додаток 1

                                                                           до рішення сільської ради

                                                                           27.01.2015 № 39-9/VІ

 

                                                    Заходи

щодо виконання в 2015 році Програми з підтримки та розвитку культури

 села Зеленьків  на період до 2015 року

__________________________________________________________________

   Заходи                                                                        Відповідальні виконавці

___________________________________________________________________1________________________________________________2______________

 

Забезпечення збереження  та функціонування         Виконком сільської ради,        

закладів культури села                                                Директор клубу,

                                                                                       Завідуюча бібліотекою

 

Проведення  щорічного творчого звіту                     Виконком сільської ради,

аматорського колективу  перед населенням             Директор клубу

 

Впровадження нових форм дозвіллєвої роботи       Директор клубу

 

Забезпечення участі самодіяльного колективу         Директор клубу

 в сільських  святах  та районних концертах

 

Культурно-мистецькі заходи з нагоди відзначення:  Виконком сільської ради,         

                                                                                         Директор клубу,

                                                                                         Завідуюча бібліотекою

 7- 9 травня – цикл заходів, присвячених Дню Перемоги;

 29 травня-  Свято останнього дзвоника  в школі;

 1 червня – заходи до Дня захисту дітей ;

 28 червня – заходи до Дня молоді ;

 28 червня – урочистості з нагоди  Дня Конституції

   України;

 7 липня -  свято Івана Купала, народне гуляння;

 24 серпня – День села та урочистості з нагоди  Дня Незалежності

   України ;

 1 вересня - заходи, приурочені Дню знань;

 4 жовтня – заходи до Дня  вчителя ;

 15 листопада – заходи до Дня працівника сільського господарства та проводів на пенсію   ;

 28 листопада – заходи до Дня пам'яті жертв голодоморів

   і політичних репресій;

 29-31 грудня  – заходи Новорічного  циклу .

 

Секретар ради                                                                                   Н.Кобенко

 

                                                                                           Додаток 2

                                                                           до рішення сільської ради

                                                                                 27.01.2015 № 39-9 /VІ

 

Кошторис витрат

на проведення заходів  у 2015 році  з  виконання Програми

                з підтримки та розвитку культури  села Зеленьків

                                              на період до 2015 року

 

п/п

Найменування заходів

Загальна сума в рік

грн.

1

Забезпечення збереження  та функціонування закладів культури села                                                 

5,0

2

Проведення  щорічного творчого звіту                

аматорського колективу  перед населенням        

1,5

   3

Забезпечення участі самодіяльного колективу    в сільських  святах  та районних концертах

 

2,0

4

Культурно-мистецькі заходи з нагоди відзначення:  

 

- урочисті  заходи до Дня Перемоги ;

- заходи до Свята останнього дзвоника ;

- святкові  заходи  до Дня захисту  дітей ;

- святкові заходи до Дня молоді  ;

- урочистості  до Дня Конституції України

- свято Івана Купала, народне гуляння;

- святкові заходи з нагоди Дня села та Дня Незалежності України ;

- святкові  заходи до Дня  знань ;

- урочистості до Дня працівників освіти ;

- урочистості   до Дня працівника сільського господарства та проводів на пенсію ;

- жалобний мітинг-реквієм до Дня  пам»яті  жертв голодоморів та політичних репресій ;

- покладання квітів до пам'ятних знаків, місць

   поховання жертв голодоморів   

- заходи Новорічного циклу  

 

1,5

 

 

 

 

 

Секретар  ради                                                                                    Н.Кобенко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  GERB

                          ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ                                       

                                                          Р І Ш Е Н Н Я

27.01.2015                                                                           № 39-11/ VІ  

 

Про Програму та Положення про надання одноразової грошової  матеріальної  допомоги  громадянам

 

           З метою  матеріальної підтримки малозабезпечених верств населення села  у 2015 році, керуючисьпідпунктом 1 пункту а частини 1 статті 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, врахувавши  пропозиції  депутатів  сільської  ради  сільська рада   ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити Програму про надання одноразової грошової  матеріальної допомоги громадянам, які проживають у  с.Зеленьків,   на 2015 рік  (далі – Програма), що додається.

 

2.Затвердити Положення про надання одноразової грошової матеріальної   допомоги громадянам,  які проживають у  с.Зеленьків, що додається.

 

3.Для обстеження житлово-побутових умов заявників створити комісію з надання одноразової грошової матеріальної допомоги в складі :

Гаршина Неля Іванівна – голова комісії

Деркач Людмила Петрівна – заступник голови  комісії

Романенко Олена Вікторівна – секретар комісії

Удачна  Оксана Миколаївна – член комісії

Фурлета Катерина Володимирівна – член  комісії

 

4. Передбачити у  сільському  бюджеті   на  2015 рік  видатки на фінансування  Програми  в сумі  10,0  тис.грн.

 

5.Визнати таким, що втратило  чинність, з 01.01.2015 рішення сільської  ради   від   16.07.2014 № 34- 2/ VІ   « Про Програму та Положення про надання одноразової грошової  матеріальної  допомоги  громадянам»

 

5.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну   комісію сільської  ради  з питань депутатської діяльності та етики.

 

Сільський голова                                                                              В.Деркач

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                       Рішення сільської ради

                                                                                       27.07.2015 №39-11/VІ

 

                                                 Програма

про надання одноразової грошової матеріальної

 допомоги громадянам, які проживають у с.Зеленьків

  на 2015 рік

                                                І. Загальні положення

          Програма про надання одноразової грошової матеріальної допомоги громадянам, які проживають в с.Зеленьків, розроблена з метою матеріальної підтримки малозабезпечених верств населення села.

 

                                         ІІ. Мета та завдання програми.

          В окремих випадках за зверненнями громадян, які постійно проживають в селі, з метою поліпшення їх матеріального становища та підвищення рівня соціального захисту, пов’язаного з тяжкими хворобами, надається одноразова грошова матеріальна допомога.

          Адресна одноразова грошова матеріальна  допомога надається малозабезпеченим громадянам при наявності поважних причин, як правило у випадках необхідності тривалого лікування .

          До заяви громадян, яким необхідна допомога, що подається до сільської ради додаються: клопотання сільського  голови, акт обстеження матеріально-побутових умов, довідки про склад сім’ї  та їх доходи, на непрацюючих – довідка з районного центру зайнятості, довідка з лікувальної установи, якщо допомога потрібна для лікування.

         

                                  ІІІ. Фінансове забезпечення програми.

          Адресна одноразова грошова матеріальна  допомога найменш захищеним громадянам  надається з асигнувань , що передбачаються в сільському  бюджеті на відповідний рік для надання допомоги, а також за рахунок додаткових джерел фінансування, якщо такі виникають в ході виконання сільського бюджету.

 

 

Сільський  голова                                                                             В.Деркач

 ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                          Рішення сільської  ради

                                                                                          27.01.2015 № 39-11/VІ

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про надання одноразової грошової матеріальної  допомоги

громадянам,  які проживають у  с.Зеленьків

 

І. Загальні положення

Одноразова грошова  матеріальна допомога (далі - допомога) надається з асигнувань, що передбачаються у сільському  бюджеті на відповідний  бюджетний рік для надання допомоги, а також за рахунок додаткових джерел фінансування, якщо такі виникають в ході виконання сільського бюджету.

Допомога  надається  жителям  села, які  хворіють і  потребують   тривалого  лікування.

Одноразова грошова матеріальна  допомога надається громадянину не частіше одного разу на рік.

До членів сім’ї відносяться особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки (стаття 3 Сімейного кодексу України).

 

ІІ. Порядок надання грошової матеріальної допомоги за заявою

2.1. Допомога призначається згідно рішення сільської ради .

2.2. Проект рішення ради  про надання допомоги готує секретар сільської ради  в  термін до 30 днів з моменту реєстрації заяви,  до якої додаються:

а) клопотання сільського  голови , на території якої проживає заявник;

б) акт обстеження матеріально-побутових умов заявника;

в) довідка про склад сім’ї заявника;

г) довідки про доходи сім’ї заявника;

д) довідка з районного центру зайнятості на непрацюючих, але працездатних членів сім’ї заявника;

ж) довідка з лікувальної установи, якщо допомога потрібна для лікування;

з) висновок головного бухгалтера сільської ради  про фінансову можливість проведення виплати одноразової грошової матеріальної допомоги з сільського  бюджету, який подається  секретарю ради не пізніше 2 днів до проведення засідання ради ;

к) рішення комісії з надання одноразової грошової матеріальної допомоги про надання допомоги, її   розмір  та доцільність.

Ш. Порядок роботи комісії з надання одноразової грошової матеріальної допомоги

Комісіяз надання одноразової грошової матеріальної допомоги, утворена рішенням сільської ради , проводить обстеження матеріально-побутових умов заявника, складає відповідний акт та вносить пропозиції сільській раді щодо

надання грошової матеріальної допомоги.

 

                         1У. Порядок виплати та обліку одноразової

грошової матеріальної допомоги

 

 Головний бухгалтер сільської ради  перераховує зазначену  в рішенні  суму допомоги .

 

 

 

 

Сільський  голова                                                                             В.Деркач

 

 

 

 

 

 
  GERB

                              ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА   СІЛЬСЬКА РАДА

                      ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ                                                                                                                                

                                                            Р І Ш Е Н Н Я

 

27.01.2015                                                                                  № 39-12/VІ

 

Про встановлення у 2015 році акцизного

податку з реалізації суб’єктами господарювання

роздрібної торгівлі підакцизних товарів

 

         Керуючись статтями 140, 146 Конституції України, п.п. 12.4.4 п.12.4 ст.12 ,   п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14, п.п. 212.1.11 п. 212.1 ст. 212,  п.п. 212.3.11 п. 213.1 ст. 213, п.п. 214.1.4 п. 214.1 ст. 214, п.п.215.3.10 п.215.3 ст.215  Податкового кодексу України, Законом  України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ, відповідно до пункту 24 частини 1 статті 26  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань планування  бюджету  та  фінансів  , сільська рада   В И Р І Ш И Л А:

 

1.Взяти до відома, що  підпунктом 215.3.10 пункту 215. 3 статті 215 Податкового кодексу України для підакцизних товарів, реалізованих відповідно до підпункту 213.1.9 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України, зафіксовано розмір ставки акцизного податку  у відсотках від вартості (з податком на додану вартість), у розмірі 5 відсотків.

  

2. Встановити  у 2015 році ставку акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на території сільської ради  у відсотках від вартості (з податком на додану вартість), у розмірі 5 відсотків.

 

3.Затвердити Положення про акцизний  податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (додається).

 

4.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської  ради   з питань планування  бюджету  та фінансів.

 

5.Дане рішення вступає в силу з дня  його оприлюднення.

 

 

 

 

Сільський голова                                                                             В.Деркач

 

                                                                                               Додаток                                                                                                 

                                                                                     до рішення сільської ради

                                                                                       27.01.2015  №№ 39-12/VІ

                                               П О Л О Ж Е Н Н Я

про акцизний  податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

 

Розділ І     Загальні положення

     1.1.  Положення про акцизний  податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (далі – Положення) розроблено на підставі  Податкового кодексу України із змінами згідно Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ.

 

Розділ П.  Платники податку та їх реєстрація контролюючими органами 

 

     2.1. Платниками цього податку є суб’єкти роздрібної торгівлі, які реалізують безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб’єктах господарювання громадського харчування такі підакцизні товари: пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну, товари, зазначені у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України ( далі – Кодексу), зокрема нафтопродукти, насамперед бензин та дизельне пальне, паливо моторне альтернативне, біодизель, скраплений газ тощо (п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14, п.п. 212.1.11 п. 212.1 ст. 212 Кодексу). 

 

     2.2.Відповідно до п.п. 212.3.11 п. 213.1 ст. 213 Кодексу платниками податку є особи – суб'єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів. Такі суб’єкти підлягають обов'язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу зазначених вище підакцизних товарів.    Реєстрація здійснюється не пізніше граничного терміну подання декларації з акцизного податку за місяць, в якому здійснюється реалізація таких товарів. 

 

      2.3. Реєстрація контролюючими органами таких платників, як платників акцизного податку здійснюється автоматично при поданні ними декларації з акцизного податку до контролюючих органів, які територіально                                                                                                                            

обслуговують адміністративно-територіальні одиниці, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів.

      

Розділ Ш. Об’єкт оподаткування

 

                                                                                                                                                       3.1.Об’єктом оподаткування є операції з реалізації через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компонент моторних палив, палива моторного альтернативного.           

                                                                                                                                                      

Розділ ІУ. База оподаткування

 

       4.1. Базою оподаткування є вартість (з податком на додану вартість) пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компонент моторних палив, палива моторного альтернативного, що реалізуються через роздрібну торговельну мережу.

     База оподаткування – це вартість (з податком на додану вартість) реалізованих через роздрібну торговельну мережу підакцизних товарів (п.п. 214.1.4 п. 214.1 ст. 214 Кодексу).

      Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю.

 

    4.2. Датою виникнення податкових зобов'язань щодо реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є дата здійснення розрахункової операції відповідно до Закону України від 6 липня 1995 року №265/95-ВР “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” (далі – Закон №265), а у разі реалізації товарів фізичними особами - підприємцями, які сплачують єдиний податок, – дата надходження оплати за проданий товар (п.216.9 ст.216 Кодексу).

 

     4.3. Згідно із Законом №265 розрахункова операція – це приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки – оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або, у разі повернення товару (відмови від послуги), оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.

                                                                                                                         

Розділ У. Ставки акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів

 

     5.1. До повноважень сільської  ради  належить, зокрема, встановлення в межах, визначених Кодексом, ставок акцизного податку з реалізованих суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (п.п. 12.4.4 п.12.4 ст.12 Кодексу).

 

    5.2. п.п.215.3.10 п.215.3 ст.215 Кодексу передбачено, що для підакцизних товарів, реалізованих відповідно до підпункту 213.1.9 пункту 213.1 статті 213 Кодексу, ставки податку встановлюються за рішенням сільської ради у відсотках від вартості підакцизних товарів (з податком на додану вартість) – у розмірі 5 відсотків.

 

    5.3. Відповідно до п.4 Розділу ІІ “Прикінцеві положення” Закону №71 органам місцевого самоврядування рекомендовано у місячний термін з дня опублікування цього Закону прийняти та оприлюднити рішення щодо встановлення у 2015 році ставок акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

 

    5.4.Згідно з п.п.12.3.5 п. 12.3 статті 12 Кодексу, якщо сільською радою не прийнято рішення про встановлення акцизного податку в частині реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що є обов'язковим відповідно до Кодексу, такий податок до прийняття рішення справляється виходячи з норм Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Розділ V1. Подання декларації та сплати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів

 

    6.1. Відповідно до п. 223.1 ст. 223 Кодексу базовий податковий період для сплати податку відповідає календарному місяцю.

 

    6.2.Суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, подає щомісяця (не пізніше 20 числа наступного періоду) контролюючому органу за місцем реєстрації (тобто, за місцем розташування пункту продажу підакцизних товарів) декларацію з акцизного податку за формою, затвердженою у порядку, встановленому статтею 46 Кодексу (п.223.2 ст.223 Кодексу).

 

    6.3.Перше подання декларації за січень 2015 року здійснюється платниками акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів не пізніше 20 лютого 2015 року. 

 

    6.4. Суми податку перераховуються до бюджету суб'єктом господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Кодексом для подання податкової декларації за місячний податковий період (п.п. 222.3.1 п. 222.3 ст.222 Кодексу). 

 

   6.5. Інші питання щодо адміністрування акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компонент моторних палив, вирішуються відповідно до норм, встановлених Податковим кодексом України.

 

Секретар сільської ради                                                                      Н.Кобенко  

 

 

 

 

 

                            

 
  GERB

ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

                      ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ                                                                                                                                

                                                            Р І Ш Е Н Н Я

 

27.01.2015                                                                                  № 39-13/VІ

 

Про встановлення на 2015 рік  місцевих

податків – податку  на майно для об’єктів

житлової, нежитлової  нерухомості та  

транспортного податку

 

         Керуючись  статтями 140, 146 Конституції України,  Законом  України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ, відповідно до пункту 24 частини 1 статті 26  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань  бюджету, планування та  фінансів  , сільська рада   ВИРІШИЛА :

 

1.Взяти до відома, що :

1.1. відповідно до підпункту  12.3.4. пункту 12.3. статті 12 Податкового кодексу України , рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом;

 

1.2. відповідно до підпункту 12.3.5. пункту 12.3. статті 12 Податкового кодексу України , у разі якщо сільська рада не прийняла рішення про встановлення  місцевих податків і зборів та акцизного податку в частині реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що є обов’язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю;

 

1.3. відповідно до пункту 4 розділу П «Прикінцеві положення» Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ, органам місцевого самоврядування рекомендовано

у місячний термін з дня опублікування  Закону переглянути рішення щодо встановлення на 2015 рік податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) для об’єктів житлової нерухомості, а також прийняти та оприлюднити рішення щодо встановлення у 2015 році податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) для об’єктів нежитлової нерухомості,  податку  на майно (в частині транспортного податку) та акцизний  податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

         При цьому , Законом установлено, що в 2015 році до рішень місцевих рад про встановлення місцевих податків на 2015 рік не застосовуються вимоги, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.

2.  Внести зміни в рішення сільської ради від 12.03.2014 № 31-1/VІ « Про  місцеві   податки  та  збори , ставки єдиного податку  у  2015  році» в частині встановлення  на  2015 рік на території села Зеленьків   місцевого  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів житлової нерухомості,  та  встановити  у 2015 році податок  на нерухоме майно , відмінне від земельної ділянки для об’єктів нежитлової нерухомості.

3. Встановити, що нормами  статті 267 Податкового кодексу України із змінами згідно Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ, введено  транспортний податок  із  ставкою   з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, який  використовується  до 5 років і має об’єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.

 

4. Затвердити :

4.1.Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів житлової нерухомості , та податок   на нерухоме майно , відмінне від земельної ділянки,  для об’єктів  нежитлової нерухомості

     (додаток 1);

    4.2. Положення про транспортний податок ( додаток 2).

 

5. У  зв’язку з тим, що відповідно до пункту 4 розділу П «Прикінцеві положення» Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ, органам місцевого самоврядування не надано повноважень  щодо встановлення на 2015 рік без дотримання  процедури, визначеної підпунктом  12.3.4. пункту 12.3. статті 12 Податкового кодексу України, єдиного   податку, плати за землю та    місцевих зборів -   збору за місця для паркування транспортних засобів  та туристичного збору, вважати рішення сільської ради від  12.03.2014 № 31-1/ VІ « Про  місцеві   податки  та  збори , ставки єдиного податку  у  2015  році » в частині ставок єдиного податку,  збору за місця для  паркування транспортних засобів та туристичного  збору  і рішення сільської  ради  від  10.12.2014 № 37-3/ VІ«Про затвердження ставок земельного  податку та розміру орендної плати на 2015 рік »  чинними  на  2015 рік.

 

6. Визнати таким, що втратило чинність рішення сільської ради від 12.03.2014 № 31-1/ VІ « Про  місцеві   податки  та  збори , ставки єдиного податку  у  2015  році » в частині збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності .

 

7. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської  ради  з питань планування  бюджету та фінансів.

 

8.  Дане рішення вступає в силу з дня  його оприлюднення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                                         В.Деркач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              

 

                             

                                                                                                 Додаток  1

                                                                                        до рішення сільської ради

                                                                                             27.01.2015№ 39-13/VІ

 

                                               П О Л О Ж Е Н Н Я

про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів житлової нерухомості,  та податок   на нерухоме майно , відмінне від земельної ділянки,  для об’єктів нежитлової нерухомості

 

Розділ І

Загальні положення

 

     1.1.  Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів житлової нерухомості, та податок   на нерухоме майно , відмінне від земельної ділянки,  для об’єктів нежитлової нерухомості

(далі – Положення) розроблено на підставі статті  266Податкового кодексу України із змінами згідно Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ.

         Враховано, що:

- згідно  пункту 4 розділу П «Прикінцеві положення» Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ, у  2015 році до рішень місцевих рад про встановлення місцевих податків на 2015 рік не застосовуються вимоги, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;

- згідно пункту 33 розділу 1 Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ,  на 2015 рік ставки податку для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, не можуть перевищувати 1 відсоток мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр для об’єктів нежитлової нерухомості.

 

1.2.  Це положення є обов’язковим до виконання юридичними особами, фізичними особами (в тому числі нерезидентами), які є власниками житлової нерухомості.

                                                                                                                             

 1.3. Відповідно до :

 підпункту 14.1.129. пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України :

-об’єкти житлової нерухомості – це будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду , та  дачні і  садові будинки;

підпункту 14.1.129.1. пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи:

а) житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;

б) прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;

в) квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;

г) котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;

 

підпункту 14.1.129.2. садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків;

підпункту 14.1.129.3. дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку»;

підпункту 14.1.1291  об’єкти нежитлової нерухомості - будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду.

 

     У нежитловій нерухомості виділяють:

а) будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

б) будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;                                                                                                                               

в) будівлі торговельні - торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

г) гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

ґ) будівлі промислові та склади;

д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

е) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

 

Розділ ІІ

Платники податку

 

2.1.Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

2.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

 

Розділ Ш.  Об’єкт оподаткування

 

3.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

3.2. Не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);                                                                                                                             

б) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської ради;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, які визнані такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

 

 

Розділ 1У.  База оподаткування

 

4.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

4.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

4.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.                                                                                                                           

 

Розділ У.  Пільги із сплати податку

 

5.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для  квартири / квартир незалежно від їх кількості - на 70 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 140 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток      (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 200 кв. метрів.

 

5.2.Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

 

5.3. Сільська рада має право  збільшити  граничну межу житлової нерухомості, встановленої Податковим кодексом України  ( 60 кв.м., або 120 кв.м., або 180 кв.м) , на яку зменшується база оподаткування.

 

5.4. Сільська рада встановлює  пільги з податку, що сплачується на її території, з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими  статутами (положеннями).

 

5.5.  Пільги з податку, що сплачується на  території сільської ради з  об»єктів житлової нерухомості  для  фізичних  осіб  визначаються, виходячи з  їх майнового  стану  та  рівня  доходів.

 

5.6. Встановити, що податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки , для об’єктів житлової нерухомості не сплачується  фізичними особами  за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу.

 

5.7. Пільги з податку, що сплачується  з об’єктів житлової нерухомості  для фізичних осіб не надаються на:

- об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням сільської ради ;                                                                                                                          

- об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

 

5.8.Пільги з податку, що сплачується  з об’єктів нежитлової нерухомості, встановлюються в залежності від  майна, яке є об’єктом оподаткування.

 

5.9. Пільги з податку, що сплачується  з об’єктів  нежитлової нерухомості  для фізичних осіб не надаються на:

- об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням сільської ради ;

- об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

 

5.10. Встановити, що  податок на  нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів  нежитлової нерухомості не сплачується   з об’єктів  не житлової нерухомості, що перебуває у власності релігійних організацій , статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими  статутами (положеннями).

 

5.11.Сільська рада до 1 лютого поточного року подає  до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта  нерухомості відомості стосовно пільг, наданих нею.

 

Розділ У1. Ставка податку

 

6.1. Ставка податку для об’єктів житлової та нежитлової  нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюється  у   відсотках до  розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на

1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування і становить :                                                                                                                         

    Для житлової нерухомості:

   - 0,50 % - житловий будинок ;  квартира ; котедж ;

   - 0,25 %- прибудова до житлового будинку;  садові будинки; дачні будинки ;

 

    Для нежитлової нерухомості:

  - 0,50 % - будівлі готельні ;  будівлі торговельні ;  будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

  - 0,50 % - будівлі офісні, інші будівлі;

  - 0,50 % - магазини,  їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

  - 0,50 % - гаражі ;

  - 0,01 % - господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо.

 

        Розділ У11. Порядок обчислення суми податку

 

7.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

7.2. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного  об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» пункту 5.1. цього Положення,  та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» пункту 5.1. цього положення   та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних типів ( квартира та житловий будинок), у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту «в»  пункту 5.1. цього положення    та відповідної ставки податку;                                                                                                                             

г) сума податку розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

 

      Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості, виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

 

7.3. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

    Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

    Контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

    Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

 

7.4. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;                                                                                                                             

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

     У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

 

7.5. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

 

7.6. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

       Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

 

7.7. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

 

7.8. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

                                                                                                                   

     Розділ У111. Порядок сплати податку

 

8.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

       Фізичні особи можуть сплачувати податок у сільській місцевості через каси сільської  ради  за квитанцією про прийняття податків.

 

      Розділ ІХ. Строки сплати податку

 

9.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації .

 

 

 

Секретар сільської  ради                                                              Н.Кобенко

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                Додаток 2                                                                                           

                                                                                       до  рішення сільської  ради

                                                                                         27.01.2015 №39-13/VІ

                                          П О Л О Ж Е Н Н Я

                                  про транспортний  податок

 

Розділ І        Загальні положення

 

1.1.  Положення про транспортний податок (далі – Положення) розроблено на підставі статті  266 Податкового кодексу України із змінами згідно Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ.                                                                                                                         

 

Розділ П.  Платники податку

 

2.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що  є об’єктами оподаткування.

 

Розділ Ш. Об’єкт оподаткування

 

3.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувалися до

5 років і мають об’єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.

 

Розділ 1У. База оподаткування

 

4.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування .

 

4. 2.  Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування .

 

Розділ У. Податковий період

 

5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

5.2. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

 

5.3. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

     Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

      Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

 

5.4. Органи внутрішніх справ зобов’язані до 1 квітня 2015 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об’єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку податку.

     З 1 квітня 2015 року органи внутрішніх справ зобов’язані щомісячно, у      10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

     Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

 

5.5. Платники податку - юридичні особи  самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

 

5.6.У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

        Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

 

5.7. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

 

 

 

     Розділ У1.Порядок сплати податку

 

6.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

6.2. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                                                      Н.Кобенко 

 

 

 

Герб України

 

                                   ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА   СІЛЬСЬКА РАДА

                      ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ                                                                                                                                

                                                            Р І Ш Е Н Н Я

 

27.01.2015                                                                                  № 39-14/VІ

 

Про розгляд  клопотань  деяких

бюджетних  установ щодо звільнення

від сплати  земельного податку

 

           Розглянувши  клопотання Тальнівської  районної  ради  від  19.01.2015 № 63/01, відділу  освіти Тальнівської  райдержадміністрації  від 15.01.2015  № 21/07 , Тальнівського районного  територіального  центру соціального  обслуговування ( надання соціальних  послуг )  від 15.01.2015 № 26  про звільнення  від сплати земельного податку, керуючись  нормами Податкового  кодексу України із змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VІІІ, пунктом 28   частини 1  статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в  Україні», враховуючи пропозиції  постійної комісії сільської ради з питань  планування бюджету  і  фінансів, сільська рада  ВИРІШИЛА :

 

  1. Взяти до відома, що відповідно до :

1.1. пункту 28 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  до повноважень сільської ради належить   прийняття рішень щодо надання відповідно до чинного законодавства пільг по місцевих податках і зборах, а також земельному податку;

 

   1.2. закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 №71-VIIскасовано норму Податкового кодексу щодо звільнення бюджетних установ та організацій від сплати земельного податку;

 

1.3. підпункту 12.3.7.пункту 12.3. статті 12 Податкового кодексу України , сільським радам не дозволяється встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів.

 

2.Виходячи з норм законодавства України, вказаного в пункті 1 цього рішення , відмовити  в задоволенні  клопотань щодо звільнення від сплати  земельного податку :

Зеленьківської загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів Тальнівської  районної  ради  ( юридична  адреса : с.Зеленьків, вул.Шевченка,2 );

Зеленьківської  амбулаторії загальної  практики-сімейної  медицини

 ( юридична  адреса : с.Зеленьків, вул.Київська,14 а  );

Тальнівського районного  територіального  центру соціального  обслуговування ( надання соціальних  послуг ) .

 

3. Попередити  керівників  бюджетних установ, що в разі  внесення змін до Податкового законодавства України в частині  відновлення пільг  зі сплати  земельного податку бюджетним установам та встановлення порядку їх надання, сільська  рада  повернеться  до розгляду  цього питання.

 

4. Запропонувати  керівникам  бюджетних установ до 05.02.1015  надати  до сільської ради  документи щодо  площі земельних ділянок, які ними використовуються для подальшого  інформування  податкового органу.

        У  разі  не подання  таких документів у встановлений термін, сільська рада  залишає за собою право  на вимогу податкового органу самостійно подати  таку інформацію за наявними у неї даними.

 

5. Секретарю сільської ради  Кобенко Н.М. надіслати копію цього рішення  заявникам.

 

6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування бюджету  та фінансів.

 

 

Сільський голова                                                                              В.Деркач 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

 

 

 

 


 

 
  GERB