ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

                        ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

                                                ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

                                                                 РІШЕННЯ

 

 

 

 

 

від  08  червня  2016 року                с.Зеленьків                               № 22

 

Про  підготовку  школи  і  дитсадка

до  нового  навчального  року

 

         Заслухавши  інформації  директора  школи  Звіряки Л.А.,  завідуючої  дитсадком  “ Веселка “  Чуб Н.І.  про  підготовку  школи  і  дитсадка  до  нового  навчального  року , виконком  відмічає , що  у  школі  протягом літа буде зроблено внутрішній ремонт коридорів, класів, кабінетів, пофарбовано спортивний майданчик та майданчик відпочинку для молодших школярів.

Ремонти будуть проводитися за рахунок батьківських коштів, спонсорської допомоги та субвенції сільської ради. У  дитсадку поточний  ремонт  проводитиметься у липні ц.р.: планується провести поточний ремонт на кухні, в роздягальній кімнаті, побілити ігрові павільйони на майданчику, відремонтувати ігрове обладнання, пофарбувати огорожу дитячого садка. Для цієї цілі кошти передбачені  у  сільському бюджеті.

         Керуючись  п.п.1  п.а  ст.32  Закону  України  “ Про  місцеве  самоврядування  в  Україні “ , ст.14  Закону  України  “ Про  освіту “, врахувавши  пропозиції  членів  виконкому , виконком  сільської  ради  ВИРІШИВ   :

 

1. Інформації  директора  школи  Звіряки Л.А.,  завідуючої  дитсадком 

Чуб Н.І.  взяти  до  відома .

 

2. Рекомендувати  директору  школи  Звіряці Л.А.,  завдитсадком  Чуб Н.І.:

 

2.1. дотримуватися  розроблених  робочих  планів  щодо  підготовки  школи  і  дитсадка до  нового  навчального року  ;

 

2.2. докласти  максимум  зусиль, щоб  до 10серпня 2016року  завершити  ремонтні роботи  у дитсадку  та  школі .

 

3. Контроль  за  виконанням  даного  рішення  покласти на заступника сільського голови  Кобенко Н.М.

 

 

 

Cільський  голова                                                                             В.Деркач

 

                                ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

                        ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

                                                ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

                                                                 РІШЕННЯ

 

 

 

 

 

від  08  червня  2016 року                с.Зеленьків                               № 23

 

 

Про  забезпечення   утримання в належному

стані  кладовищ, інших  місць  поховання

 

         Заслухавши  інформацію спеціаліста-землевпорядника сільської ради Удачну О.М.  про  забезпечення   утримання в належному стані  кладовищ, інших  місць  поховання, виконком  сільської  ради  відмічає, що  на території  Зеленьківської  сільської  ради розташовані  2 кладовища , з них 1  недіюче , пам’ятник воїну  визволителю, Братська   могила, 2 пам’ятні  знаки  жертвам  голодомору  і  політичних   репресій,  пам’ятний  знак  загиблому прикордоннику  Федотову. За участю  виконкому  сільської  ради, дирекції  школи, осіб  з  числа  безробітних  священні  місця протягом  року   перебувають  у  належному  санітарному  стані. На  діючому  кладовищі  працює  упорядник  Сатанівський І.О.  Протягом року  територія  цвинтаря  обкошена, упорядкована.Щороку  до  Дня  Перемоги  проводиться косметичний  ремонт  пам’ятника воїну-визволителю.         

        Керуючись підпунктом  2  пункту а , підпунктом 12  пункту б  статті 30  Закону України  « Про  місцеве  самоврядування  в Україні « , виконком  сільської  ради ВИРІШИВ  :

 

1.Інформацію  спеціаліста-землевпорядника сільської ради Удачної О.М.  про  забезпечення   утримання в належному  стані  кладовищ, інших  місць  поховання  взяти  до  відома.

 

2. Рекомендувати сільському голові Деркач В.Є. , дирекції  школи

 ( Звіряці Л.А.) забезпечити  утримання  в належному  стані  кладовищ, інших  місць поховання  на території  сільської ради.

 

3. Контроль  за  виконанням  даного  рішення  покласти  на  заступника  сільського голови  Кобенко Н.М.

 

 

 

Сільський  голова                                                                                  В.Деркач

 

 

 

                                ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

                        ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

                                                ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

                                                                 РІШЕННЯ

 

 

 

 

 

від  08  червня  2016 року                с.Зеленьків                               № 24

 

 

Про  заходи  щодо  запобігання  загибелі 

людей на   водних  об’єктах

 

     Заслухавши  інформацію  сільського голови Деркач В.Є про   заходи  щодо  запобігання  загибелі  людей  на   водних  об’єктах , виконком  відмічає, що  на ставках, розташованих  в  адмінмежах сільської ради, санкціоновані  місця для  купання  відсутні.

      Керуючись  Наказом  Міністерства України  з  питань  надзвичайних  ситуацій та  у справах  захисту  населення  від  наслідків Чорнобильської  катастрофи  від 03.12.2001 № 272  «Про  затвердження  Правил  охорони життя  людей  на  водних  об’єктах України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України  01.02.2002 № 95/6383 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства України  з  питань  надзвичайних  ситуацій № 19 від 16.08.2004 , Наказом Міністерства України  з  питань  надзвичайних  ситуацій та  у справах  захисту  населення  від  наслідків Чорнобильської  катастрофи № 136 від 24.02.2009, Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій № 1214 від 24.09.2012, постановою Кабінету Міністрів України  від 06.03.2002 № 264 « Про затвердження Порядку  обліку місць масового відпочинку населення  на  водних  об’єктах» , з метою запобігання  виникнення  надзвичайних  ситуацій та загибелі людей на  водних  об’єктах , врахувавши  пропозиції членів виконкому, виконком  сільської  ради  ВИРІШИВ  :

 

1. Інформацію  сільського голови Деркач В.Є  про   заходи  щодо  запобігання  загибелі  людей  на   водних  об’єктах  взяти  до відома.

 

2. Взяти  до  відома, що на  водних  об’єктах, розташованих в  адмінмежах  Зеленьківської  сільської  ради, санкціоновані  місця  для  купання відсутні.

 

3. З метою  запобігання виникнення  надзвичайних  ситуацій  та  загибелі  громадян   на  водних  об’єктах заборонити  купання  людей на  ставках , розташованих в  адмінмежах  Зеленьківської  сільської  ради .

 

4. Рекомендувати Зеленьківській сільській раді та орендарям 

Криворучку С.П., Удачному В.О., Волощуку О.В.  до 15червня 2016року встановити  попереджувальні щити  з  надписами  про  заборону  купання біля  орендованих  ставків. 

 

5. Дане  рішення  довести  до відома  населення  та орендарів земельних  ділянок  під  водними  об’єктами .

 

6. Контроль  за виконанням даного рішення  покласти на  сільського голову  Деркач В.Є.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сільський  голова                                                                             В.Деркач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

                        ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

                                                ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

                                                                 РІШЕННЯ

 

 

 

 

 

від  08  червня  2016 року                с.Зеленьків                               № 25

 

 

Про  план роботи  виконкому  сільської

ради  на ІІ півріччя 2016року

 

            Заслухавши  інформацію  секретаря сільської ради Сокуренко С.М. про

проект  плану  роботи  виконкому сільської ради  на  ІІпівріччя 2016року ,

керуючись  статтею 40  Закону  України  “ Про  місцеве самоврядування  в Україні “ , врахувавши  пропозиції  членів  виконкому , виконком  сільської  радиВИРІШИВ   :

 

1. Затвердити  план роботи   виконкому  сільської  ради  на  ІІ  півріччя

2016року   згідно  з  додатком  1 .

 

2. Контроль  за   виконанням  плану  роботи виконкому  покласти  на  сільського голову  Деркач В.Є.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сільський   голова                                                                             В.Деркач 

 

 

 

 

 

                                     

 

                                                    

                                ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

                        ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

                                                ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

                                                                 РІШЕННЯ

 

 

 

 

 

від  08  червня  2016 року                с.Зеленьків                               № 26

 

Про затвердження переліку посадових осіб

виконавчого комітету Зеленьківської

сільської ради, уповноважених складати

протоколи про адміністративні правопорушення

 

     Заслухавши інформацію сільського голови, відповідно до пункту 2  статті  255 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( далі КУпАП), керуючись підпунктом 4 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ :

 

  1. Взяти до відома, що :
    1.1.відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України  від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»  затверджено  перелік  адміністративних послуг Державної Міграційної служби України, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Тальнівської райдержадміністрації, серед яких і послуги «Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25-ти і 45-ти річного віку» та «Оформлення та видача паспорта громадянина України в разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого»;

       1.2.з 04.04.2016 року   Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» передбачено, що, при порушенні термінів звернення  для отримання вищезазначених послуг, від імені виконавчих комітетів сільських рад розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями  197, 198 КУпАП ( при накладенні адміністративного стягнення у вигляді попередження в центрі надання адміністративних послуг), мають право адміністратори центрів надання адміністративних послуг;
             

      1.3. відповідно до рішення виконавчого комітету від21.04.2016№19«Про уповноваження адміністраторів Центру надання адміністративних послуг

Тальнівської райдержадміністрації на складання протоколів та розгляд   справ про   адміністративні  правопорушення від імені виконавчого комітету

сільської ради» та згідно   ч.2 ст. 219 КУпАП уповноважено  адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Тальнівської райдержадміністрації складати протоколи про  адміністративні  правопорушення,  передбачені ч.1 статті  197 та статтею 198  КУпАП (ч.1 ст.197 – проживання громадян, зобов»заних мати паспорт громадянина України, без паспорта громадянина України або за недійсним паспортом громадянина України, ст.198 - умисне зіпсуття паспорта чи недбале зберігання паспорта, що спричинило його втрату);

      1.4. відповідно до ч.2 статті 255 КУпАП , посадові особи,  уповноважені на те виконавчими комітетами сільських  рад,  складають протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями   103-1,  103-2,  104,

частиною першою статті 106-1, статті 106-2, 149 - 152, частиною першою

та  другою статті 152-1, статті 154, 155, 155-2, 156, 156-1, 156-2,

159   -  160,  стаття  175-1  (за  порушення,  вчинені  у  місцях,

заборонених  рішенням  відповідної  сільської,  селищної,  міської

ради), статті 183, 185-1, 186-5, 197, 198;

 

     1.5. статтю  258КУпАП доповнено випадками, коли протокол про адміністративне правопорушення не складається в  разі  вчинення адміністративних правопорушень,  передбачених  статтею 197 (при накладенні адміністративного  стягнення  у вигляді попередження), статтею 198 (при    накладенні    адміністративного    стягнення   у   вигляді

попередження) ,  якщо  особа  не  оспорює  допущене порушення і адміністративне стягнення, що на неї накладається.

    У  цих випадках  уповноваженими   посадовими  особами  на місці    виноситься   постанова  у  справі  про адміністративне  правопорушення  відповідно  до  вимог  статті 283 цього Кодексу.

 

     2. Затвердити  перелік посадових осіб виконавчого комітету сільської ради, уповноважених складати протоколи про адміністративні правопорушення згідно окремих статей КУпАП самостійно ( додається) та  на підставі актів, складених представниками відповідних органів, установ та організацій, і за участю цих представників, а саме:

ст.103-1 – електропостачальної організації, ст.103-2 – газопостачальної організації.

 

3.Дане рішення довести до відома жителів села.

 

4. Контроль за виконанням рішення покласти на  сільського голову

Деркач В.Є.

 

 

Сільський голова                                                                                        В.Деркач

 

     

 

 

 

 

                                                                                    Додаток

                                                                          до рішення виконкому

                                                                          від 08.06.2016 №26

 

                                       ПЕРЕЛІК

посадових осіб виконавчого комітету сільської ради, уповноважених складати протоколи про адміністративні правопорушення згідно окремих статей КУпАП

 

__________________________________________________________________

Норма  статті КУпАП                                          Уповноважена посадова особа

  • 2

__________________________________________________________________

 

Стаття 103-1. Порушення правил                             Сільський голова

користування енергією чи газом

 

 Самовільне використання з корисливою метою електричної та теплової енергії без приладів обліку (якщо використання приладів обліку обов'язкове) або внаслідок умисного пошкодження приладів обліку чи у будь-який інший спосіб, а так само інші порушення правил користування електричною або тепловою енергією, а також самовільне використання з корисливою метою газу, порушення правил користування газом у побуті, що не завдало значної шкоди, -

 

 тягнуть за собою попередження або накладення штрафу на громадян від одного до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 103-2. Пошкодження газопроводів                       Сільський голова

 при провадженні робіт

 

 Пошкодження газопроводів (крім магістральних) та їх устаткування при провадженні робіт -

 

 тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 104. Потрава посівів, зіпсуття або                       Землевпорядник             

знищення зібраного врожаю

сільськогосподарських культур, пошкодження

насаджень колективних сільськогосподарських

підприємств, інших державних і громадських

чи фермерських господарств

 

 Потрава посівів, зіпсуття або знищення зібраного врожаю сільськогосподарських культур, що знаходиться у полі, пошкодження насаджень колективних сільськогосподарських підприємств, інших державних і громадських чи фермерських господарств -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від одного до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Повторна потрава посівів, зіпсуття або знищення зібраного врожаю сільськогосподарських культур, що знаходиться у полі, повторне пошкодження насаджень худобою чи птицею протягом року після накладення штрафу за таке саме правопорушення -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Проїзд по посівах або насадженнях на автомобілі, тракторі, комбайні чи іншій машині -

 

 тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Проїзд по посівах або насадженнях на гужовому транспорті -

 

 тягне за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

 

 

Стаття 106-2. Незаконний посів або незаконне вирощування снотворного маку чи конопель

 

 Незаконний посів або незаконне вирощування снотворного маку в кількості до ста рослин чи конопель у кількості до десяти рослин -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу від вісімнадцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно вирощуваних наркотиковмісних рослин.

 

Стаття 149. Порушення порядку взяття на                 Секретар ради

облік та строків заселення жилих будинків

і жилих приміщень

 

 Порушення посадовими особами порядку взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, зняття з обліку та надання громадянам жилих приміщень, недодержання строків заселення жилих будинків і жилих приміщень -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 149-1. Порушення порядку                              Секретар ради   

ведення єдиного державного реєстру

громадян, які потребують поліпшення

 житлових умов

 

 Порушення порядку ведення єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, -

 тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від семи до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 150. Порушення правил                                  Секретар ради

користування жилими будинками і

жилими приміщеннями

 

 Порушення правил користування жилими приміщеннями, санітарного утримання місць загального користування, сходових кліток, ліфтів, під'їздів, придомових територій, порушення правил експлуатації жилих будинків, жилих приміщень та інженерного обладнання, безгосподарне їх утримання, а також самовільне переобладнання та перепланування жилих будинків і жилих приміщень, використання їх не за призначенням, псування жилих будинків, жилих приміщень, їх обладнання та об'єктів благоустрою -

 

 тягнуть за собою попередження або накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 151. Самоправне зайняття жилого                         Секретар ради

приміщення

 

 Самоправне зайняття жилого приміщення у будинках державного або громадського житлового фонду чи фонду житлово-будівельних кооперативів -

 

 тягне за собою накладення штрафу від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 152. Порушення державних                                    Землевпорядник

стандартів, норм і правил у сфері

благоустрою населених пунктів,

правил благоустрою територій населених пунктів

 

 Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 154. Порушення правил тримання                            Землевпорядник 

собак і котів

 

 Тримання собак і котів у місцях, де це заборонено відповідними правилами, чи понад установлену кількість, чи незареєстрованих собак, або приведення в громадські місця, або вигулювання собак без повідків і намордників (крім собак, у реєстраційних свідоцтвах на яких зроблено спеціальну відмітку) чи в невідведених для цього місцях -

 

 тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Ті самі дії, що спричинили заподіяння шкоди здоров'ю людей або їх майну, а так само повторне протягом року вчинення порушення з числа передбачених частиною першою цієї статті -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією тварин і на посадових осіб - від чотирьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 155. Порушення правил торгівлі і                     Секретар ради

надання послуг працівниками торгівлі,

громадського харчування та сфери послуг,

громадянами, які займаються підприємницькою

 діяльністю

 

 Порушення правил торгівлі, виконання робіт і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю, -

 

 тягне за собою накладення штрафу від одного до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Продаж товарів зі складів, баз, підсобних приміщень підприємств (організацій) державної торгівлі (громадського харчування, сфери послуг) і споживчої кооперації на порушення встановлених правил, а так само приховування товарів від покупців, вчинене працівниками підприємств (організацій) державної торгівлі (громадського харчування та сфери послуг) і споживчої кооперації, які не є посадовими особами, -

 

 тягне за собою накладення штрафу від одного до чотирнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Дії, передбачені частинами першою та другою цієї статті, вчинені особою , яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до двадцяти семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 155-2. Обман покупця чи замовника                       Секретар ради

 

 Обмірювання, обважування, обраховування, перевищення встановлених цін і тарифів або інший обман покупця чи замовника працівниками торгівлі, громадського харчування і сфери послуг та громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності під час реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг -

 

 тягне за собою накладення штрафу від двох до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме правопорушення, або вчинені у великих розмірах, -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу від двадцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Примітка. Обманом покупців чи замовників у великих розмірах слід вважати обман, що спричинив громадянинові матеріальну шкоду у сумі, що перевищує три неоподатковуваних мінімуми доходів громадян.

 

Стаття 156. Порушення правил торгівлі                          Сільський голова

пивом, алкогольними, слабоалкогольними

 напоями і тютюновими виробами

 

 Роздрібна або оптова, включаючи імпорт або експорт, торгівля спиртом етиловим, коньячним або плодовим або роздрібна торгівля алкогольними напоями чи тютюновими виробами без наявності ліцензії або без марок акцизного збору чи з підробленими марками цього збору -

 

 тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі та виручки, одержаної від продажу предметів торгівлі.

 

 Порушення працівником підприємства (організації) торгівлі або громадського харчування правил торгівлі пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами, а саме: торгівля пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями або тютюновими виробами в приміщеннях або на територіях, заборонених законом, або в інших місцях, визначених рішенням відповідного органу місцевого самоврядування, як таких, де роздрібна торгівля пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями або тютюновими виробами заборонена, а так само торгівля пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями або тютюновими виробами через торгові автомати чи неповнолітніми особами, а також продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв або тютюнових виробів особі, яка не досягла 18 років, або продаж тютюнових виробів в упаковках, що містять менш як 20 сигарет або цигарок, чи поштучно (крім сигар), -

 

 тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Торгівля пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями або тютюновими виробами з рук, -

 

 тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі.

 

 Дії, передбачені частиною першою чи третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу від ста п'ятдесяти до двохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі.

 

Стаття 156-1. Порушення законодавства                              Секретар ради

про захист прав споживачів

 

 Відмова працівників торгівлі, громадського харчування та сфери послуг і громадян, які займаються підприємницькою діяльністю в цих галузях, у наданні громадянам-споживачам необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товари (роботи, послуги), їх кількість, якість, асортимент, а також про їх виробника (виконавця, продавця), у навчанні безпечного та правильного їх використання, а так само обмеження прав громадян-споживачів на перевірку якості, комплектності, ваги та ціни придбаних товарів -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу від одного до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Відмова особами, зазначеними у частині першій цієї статті, громадянину-споживачу в реалізації його права в разі придбання ним товару неналежної якості -

 

 тягне за собою накладення штрафу від одного до вісімнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Надання виробниками або особами, зазначеними у частині першій цієї статті, недостовірної інформації про продукцію, в разі якщо ця інформація не зашкодила життю, здоров'ю та майну споживача, -

 

 тягне за собою накладення штрафу від десяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 У разі бездіяльності осіб, передбачених частиною третьою цієї статті, щодо приведення недостовірної інформації про весь товар до відповідності або повторне надання недостовірної інформації про товар протягом року з моменту стягнення -

 

 тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 159. Порушення правил торгівлі                                 Сільський голова

  на ринках

 

 Порушення правил торгівлі на ринках -

 

 тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 160. Торгівля з рук у  невстановлених місцях       Сільський голова

 

 Торгівля в містах з рук на вулицях, площах, у дворах, під'їздах, скверах та в інших невстановлених місцях -

 

 тягне за собою накладення штрафу від одного до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі або без такої.

 

 Торгівля з рук у невстановлених місцях промисловими товарами - тягне за собою накладення штрафу від шести до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі.

 

Стаття 175-1. Куріння тютюнових                                Сільський голова

виробів у заборонених місцях

 

 Куріння тютюнових виробів у місцях, де це заборонено законом, а також в інших місцях, визначених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради, -

 

 тягне за собою попередження або накладення штрафу від трьох до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, -

 

 тягне за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 185-1. Порушення порядку                                           Секретар ради

організації і проведення зборів, мітингів,

вуличних походів і демонстрацій

 

 Порушення встановленого порядку організації або проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій -

 

 тягне за собою попередження або накладення штрафу від десяти до двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення або організатором зборів, мітингу, вуличного походу, демонстрації, -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу від двадцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти

 

Стаття 186-5. Порушення законодавства                             Секретар ради

про об'єднання громадян

 

 Керівництво об'єднанням громадян, яке не легалізувалося у встановленому законом порядку чи якому відмовлено у легалізації, або яке примусово розпущено за рішенням суду, але продовжує діяти, а так само участь у діяльності таких об'єднань -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу від двадцяти п'яти до ста тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

                                                                                               

Стаття 197. Проживання без паспорта                             Архіваріус сільської ради

громадянина України або без реєстрації                          щодо проживання без

 місця проживання                                                              реєстрації місця

                                                                                              проживання;

 Проживання громадян, зобов’язаних                                               

мати паспорт громадянина України,                                 Адміністратори

без паспорта громадянина України або                            ЦНАПу щодо

за недійсним паспортом громадянина                              проживання громадян

України, а також проживання громадян                          без паспорта або за

 без реєстрації місця проживання -                                   недійсним паспортом

 

 тягнуть за собою попередження.

 

 Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за порушення, передбачені частиною першою цієї статті, -

 

 тягнуть за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 198. Умисне зіпсуття паспорта чи                    Адміністратори ЦНАПу

втрата його з необережності

 

 Умисне зіпсуття паспорта чи недбале зберігання паспорта, що спричинило його втрату -

 

 тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 

 

Секретар ради                                                                                       С.Сокуренко

                          

 

 

 

 

 

       

                                ЗЕЛЕНЬКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

                        ТАЛЬНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

                                                ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

                                                                 РІШЕННЯ

 

 

 

 

 

від  08  червня  2016 року                с.Зеленьків                                      № 27

 

Про  адміністративнукомісію

при виконавчому комітеті сільської ради

та затвердження її складув новій редакції

 

     Відповідно до статтей 213,215 Кодексу України про адміністративні правопорушення, керуючись статтею 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконком сільської ради

ВИРІШИВ:

 

   1.Затвердити  адміністративну комісію при виконавчому комітеті сільської ради у новому складі :

Чуб Наталія Іванівна,  голова комісії                                                                                                                 Кобенко Наталія Миколаївна,заступник голови комісії                                                                                              Удачна Оксана Миколаївна, секретар комісії

 

Члени комісії:

Біда Валерій Іванович

Гаршина Неля Іванівна

Звіряка Людмила Андріївна

Караульна Ганна Костянтинівна

 

    2.Затвердити Положення  про  адміністративну  комісію при виконавчому комітеті  сільської ради (додається).

    3. Затвердити Порядок оформлення матеріалів про адміністративні правопорушеннята форму протоколу про  адміністративне правопорушення                 ( додаток 1).

    4. Затвердити Журнал  реєстрації протоколів   про   адміністративні   правопорушення  (додаток  2).

     5. Затвердити Журнал обліку   видачі    бланків    протоколів    про    адміністративні правопорушення (додаток 3).

     6. Контроль за виконанням рішення покласти на сільського голову

Деркач В.Є.

 

Сільський голова                                                                                   В.Деркач                         

 

 

                                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                                                                             рішенням виконавчого комітету                                                                                          

                                                                             від 08.06.2016 року № 27

 

 

 

                                                 ПОЛОЖЕННЯ

 про  адміністративну  комісію  при виконавчому комітеті   сільської  ради

 

  Загальні положення

 

1.1. Адміністративна комісія (далі Комісія) – це колегіальний орган, який утворюється при виконавчому комітеті сільської ради для розгляду і вирішення справ про адміністративні правопорушення, за винятком справ, віднесених Кодексом України про адміністративні правопорушення до відання інших органів (посадових осіб).

 

1.2. Розгляд і вирішення справ в адміністративній комісії має сприяти вихованню громадян у дусі точного і неухильного додержання законів, правил співжиття й чесного ставлення до державного і громадського обов’язку, поваги до прав, честі й гідності громадян, а також запобіганню вчиненню нових правопорушень як самими правопорушниками, так й іншими особами.

 

1.3. Адміністративна комісія є ланкою виконавчої влади  сільської ради.

 

1.4.  Адміністративна  комісія  при  виконкомі  сільської  ради  утворюється  сільською  радою  за  поданням  сільського  голови  на  строк  повноважень  ради.

 

1.5. Адміністративна   комісія  у  своїй  діяльності  відповідальна  перед  сільською  радою  та  її  виконавчого  комітету  та їм  підзвітна.  Зміни до складу адміністративної комісії проводяться органом, який  утворив  комісію.

 

1.6. Технічне обслуговування та матеріально-технічне забезпечення Комісій  покладається на виконавчий комітет  сільської ради.

 

1.7. Комісія користується штампом і печаткою виконавчого комітету  сільської ради.

 

1.8. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, чинним законодавством України, актами сільської ради та її виконавчого комітету, сільського голови за порушення яких передбачається адміністративна  відповідальність та цим Положенням.

 

 

 Основні завдання.

 

2.1. Розгляд справ про адміністративні правопорушення, які віднесені до компетенції Комісії.

 

2.2. Охорона прав і законних інтересів громадян, організацій, підприємств, установ усіх форм власності.

 

2.3.  Застосування заходів адміністративного впливу стосовно осіб, які здійснили адміністративне правопорушення.

 

2.4. Діяльність Комісії базується на принципах гласності та законності.

 

2.5. Комісія забезпечує своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування  обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законодавством,  виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що  сприяли вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання  правопорушенням, виховання громадян у дусі дотримання законів.

 

  Організація роботи.

 

3.1. Комісія дії у складі голови (якій обирається із складу депутатів сільської ради або виконавчого комітету), заступника голови, відповідального секретаря, а також членів комісії.

 

3.1.1. Число членів Комісії встановлюється залежно від обсягу роботи комісії, але не менше 6 осіб.

 

3.1.2. До складу Комісії входять депутати сільської ради,  відповідальні працівники органувиконавчої влади, представники установ та організацій незалежно від форм власності, представники профспілок та інших громадських організацій.

 

3.1.3. До складу Комісії не можуть входити представники державних  органів, службові особи яких мають право складати протоколи про  адміністративні правопорушення, а також працівники прокуратури, суду і  адвокати.

 

3.2. Основною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться за потеби. Засідання Комісії є правочинним, якщо в ньому беруть участь більше половини від загального складу комісії.

 

3.3. Голова Комісії, а при його відсутності заступник голови :

керує роботою Комісії, несе відповідальність за виконання покладених  на неї завдань;

головує на засіданнях Комісії;

забезпечує регулярне проведення засідань Комісії, визнає коло питань, що підлягають розгляду на черговому засіданні;

вживає заходів щодо підвищення рівня правової культури і правової підготовки  членів адміністративної комісії;

підписує протокол засідання і постанову Комісії у справі про

 

адміністративне правопорушення.

 

3.4. Відповідальний секретар адміністртивної Комісії:

заводить по кожному протоколу про адміністративне правопорушення

окрему справу;

здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративні правопорушення;

вирішує організаційні питання проведення засідань Комісії;

веде по справах, що розглядаються Комісією, протоколи засідань Комісії;

разом з головою Комісії підписує протокол і постанову Комісії у справі про адміністративне правопорушення;

звертається до відповідних органів щодо примусового виконання постанови про накладання адміністративного стягнення і контролює їх виконання;

веде діловодство Комісії, облік розглянутих справ про адміністративне правопорушення, забезпечує схоронність цих справ.

 

 

 Порядок провадження справ про адміністративні правопорушення.

 

4.1. Діловодство у справах ведеться Комісією відповідно до Кодексу  України про адміністративні правопорушення, цього Положення та інших актів законодавства про адміністративні правопорушення.

 

4.2. Відповідно до ч. 2 ст. 218 Кодексу України про адміністративні  правопорушення Комісія розглядає справи про адміністративні  правопорушення,  передбачені статтями 92,   статтею  99  (коли

правопорушення  вчинено громадянином), статтями 103-1, 103-2, 104,

статтею  136  (за вчинення порушень на автомобільному транспорті),

статтями  141,  142,  150-152,  частинами  першою та другою статті

152-1,  статтями, 155, 155-2, частиною другою статті 156, статтями

156-1,  156-2, 159, статтею 175-1 (за порушення, вчинені у місцях,

заборонених  рішенням    сільської ради),   статтею   179,  статтею  180  (крім  справ  щодо  батьків неповнолітніх  або  осіб,  які  їх  замінюють), частиною четвертою статті  181, частиною першою статті 182, статтями 183, 186, 186-1,

196, 212-1 цього Кодексу.

     Справа про адміністративне правопорушення, провадження у якій ведеться Комісією, повинна містити протокол про адміністративне правопорушення,  протокол засідання і постанову Комісії, дані про сповіщення осіб, які беруть  участь у справі стосовно мівсця та часу засідання Комісії, вручення чи направлення постанови особі, щодо якої вона винесена, відмітки про  виконання постанови, результати її виконання та інші документи цієї справи.

 

4.3. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

приймає у провадження матеріали справи, які належать до її компетенції, а також складені відповідно до вимог законодавства;

веде їх облік;

розглядає справи про адміністративні правопорушення;

виносить рішення;

веде контроль за виконанням рішень;

веде діловодство в справах про адміністративні правопорушення.

 

4.4. Підставою для розгляду Комісією справи є протокол про  адміністративне правопорушення, складений у встановленому порядку  уповноваженою на те службовою особою або органом, відповідно до вимог статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Справи про адміністративне правопорушення розглядаються Комісією за місцем  проживання порушника.

 

4.5. Комісія розглядає справи в п’ятнадцятиденній строк з дня одержання  протоколу про адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи.

 

4.6. Комісія повертає протоколи до органу, що їх складає, у випадку

 

виявлення порушень вимог до складання протоколу, а також у інших випадках, коли за інформацією, представленою в протоколі, неможливо знайти правопорушника, недостатньо доказів для притягнення до відповідальності, недостатньо інформації, необхідної для притягнення правопорушника до відповідальності, тощо.

 

4.7. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в  присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. У разі відсутності цієї особи справа може бути розглянута лише у випадках, коли  є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від  неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

 

Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, надавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову у справі.

 

4.8. При підготовці до розгляду справи відповідальний секретар  адміністративної комісії вирішує такі питання:

чи належить до компетенції Комісії розгляд даної справи;

чи правильно складено протокол про адміністративне правопорушення та інші матеріали справи;

чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;

чи витребувані необхідні додаткові матеріали;

чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і  адвоката.

 

4.9. Розгляд справи розпочинається з оголошення складу Комісії, яка  розглядає дану справу. Головуючий на засіданні  Комісії оголошує, яка справа  підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснює особами, які беруть участь у розгляді справи, їх права і обов’язки.  Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення. На  засіданні заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази й вирішуються клопотання.

 

4.10. Комісія при розгляді справи про адміністративне правопорушення  зобов’язана з’ясувати:

чи було вчинено адміністративне правопорушення;

чи винна дана особа в його вчинені;

чи підлягає вона адміністративній відповідальності;

чи є обставини, що пом’якшують чи обтяжують відповідальність;

чи заподіяно майнову шкоду;

інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

 

4.11.  При розгляді кожної справи про адміністративне правопорушення Комісією ведеться протокол, в якому зазначаються:

дата і  місце  засідання;

найменування і склад комісії;

зміст справи, що розглядається;

відомості про явку осіб, які беруть участь у справі;

пояснення осіб, які беруть участь у розгляді справи, їх клопотання і результати  їх  розгляду;

документи і речові докази, досліджені при розгляді справи;

відомості про оголошення прийнятої постанови.

 

Протокол засідання Комісії підписують голова засідання та відповідальний

секретар.

 

4.12. Комісія, розглянувши справу, встановивши причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративного правопорушення, вносить до відповідного державного органу чи органу місцевого самоврядування, громадської організації або посадовій особі пропозиції стосовно вжиття заходів щодо усунення цих причин та умов. Про вжиті заходи протягом місяця з дня надходження пропозиції повинно бути повідомлено Комісію.

 

4.13. У справі про адміністративне правопорушення Комісія  виносить  одну з таких постанов:

про накладення адміністративного стягнення;

про закриття справи.

 

4.14. Постанова про закриття справи виноситься при оголошенні усного  зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи  трудового  колективу або передачі їх прокурору, органу досудового слідства чи дізнання, а також за наявності обставин, передбачених ст. 247 Кодексу   України про адміністративні правопорушення.

 

4.15. Згідно з ч. 1 ст. 217 Кодексу   України про адміністративні правопорушення посадові особи, уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення, можуть накладати адміністративні стягнення, передбачені цим Кодексом, у межах наданих їм повноважень і лише під час виконання службових обов’язків..

 

4.16. За вчинення правопорушень Комісія може накладти адміністративні

стягнення в межах, установлених відповідною статтею Кодексу України про  адміністративні правопорушення.

 

4.17. При накладанні стягнення Комісія враховує характер вчиненого  правопорушення, особу-порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують чи обтяжують його відповідальність.

 

4.18.  Якщо одночасно розглядаються дві або більше справ про вчинення  однією особою кількох порушень, Комісія накладає стягнення в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одно з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

 

4.19. Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніше як  через 2 місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні – 2 місяці з дня його виявлення.

 

4.20. Постанова комісії повинна містити:

найменування Комісії, яка винесла постанову;

дату розгляду справи;

відомості про особу, стосовно якої розглядається справа;

викладення обставин, установлених при розгляді справи;

зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення;

прийняте по справі рішення.

 

4.20.1. Постанова Комісії приймається простою більшістю голосів членів

Комісії, присутніх на засіданні.

 

4.20.2. Постанову підписують голова засідання та відповідальний  секретар Комісії.

 

4.20.3. Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду  справи. Копія постанови протягом 3 днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено.

 

4.20.4. Копія постанови вручається під розписку. В разі якщо копія постанови  висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі.

 

4.20.5. Постанова про накладання адміністративного стягнення є  обов’язковою для виконання державними і громадськими органами,  підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами і  громадянами.

 

4.20.6. Постанова у справі про адміністративне правопорушення набирає чинності після закінчення строку оскарження (опротестування) цієї постанови, за винятком постанов про застосування стягнення у вигляді попередження.

 

4.20.7. Комісія здійснює контроль за правильним і своєчасним виконанням постанови про накладення адміністративного стягнення. На підставі документа, що свідчить про виконання постанови, відповідальний секретар Комісії робить відповідну відмітку у справі.

 

 

 Оскарження та опротестування постанов у справах

про адміністративні правопорушення.

 

5.1. Постанова Комісії у справі про адміністративне правопорушення  може бути оскаржена до виконавчого комітету  сільської ради  або районного суду протягом 10 днів з дня винесення постанови особою, щодо  якої її винесено. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей  строк Комісією за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути  поновлено.

 

5.2. Скарга на постанову подається безпосередньо до Комісії, яка винесла постанову.

 

5.3. Постанову Комісії може бути опротестовано прокурором.

 

5.4. У разі надходження скарги або протесту на постанову Комісія  протягом 3 діб надсилає скаргу (протест) разом зі справою до органу, куди  оскаржується постанова.

 

5.5. Подання у встановлений строк скарги на постанову, за винятком  постанови про накладання адміністративного стягнення у вигляді  попередження, а також винесення прокурором протесту, зупиняє виконання  постанови до розгляду скарги або протесту.

 

 

 

Секретар ради                                                                                          С.Сокуренко    

 

 

 

Додаток 2

 

до рішення виконавчого комітету від 08.06.2016 №27

 

 

ЖУРНАЛ 
видачі бланків протоколів про адміністративні правопорушення

 

 

 

Розпочато: «____» __________ 20___ року

 

Закінчено: «____» __________ 20___ року

№ з/п

Дати видачі бланків протоколів про адміністративні правопорушення

Кількість отриманих бланків протоколів про адміністративні правопорушення

Серії та номери протоколів про адміністративні правопорушення

Бланки протоколів про адміністративні правопорушення отримав

(посада, прізвище, підпис)

Відмітки про прийняття пошкоджених бланків протоколів про адміністративні правопорушення (серія, номер), дата, посада, прізвище, підпис посадової особи, яка їх прийняла

1

2

3

4

5

6

             

 

 

 

 

 

Сільський   голова                                                                                      В.Деркач                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

                                                                                                                    до рішення виконавчого комітету від 08.06.2016 № 27

 

 

 

ЖУРНАЛ 
обліку справ про адміністративні правопорушення

 

 

Розпочато: «____» __________ 20___ року

 

Закінчено: «____» __________ 20___ року

№ з/п

Дата реєстрації

Серія та номер протокола

Прізвище та ініціали посадової особи, яка склала протокол

Прізвище, ім`я та по батькові правопорушника

Дата вчинення правопорушення та його стислий зміст

Дата та номер супровідного листа про направлення протоколу на розгляд

Наслідки розгляду справи (дата, номер, резолютативна частина постанови)

Дата направлення постанови до виконавчої служби

Відмітки про виконання адміністративного стягнення

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                                                 В.Деркач